Forside Jubilæum 70 år Jubilæum 75 år Jubilæum 80 år

70 års jubilæum

Struer Folkedanserforening havde 8 december 2001, 70 års jubilæum. Aftenen før festen var der borddækning, hvor mange af foreningens medlemmer mødte op for at hjælpe.Aftenen sluttede med en let anretning for hjælperne.

Selve dagen begyndte med dans på rådhuspladsen. Først af børneholdet og derefter var det de voksne til at tage over.Et festligt skue med de mange dragter i alle farver.

Senere var der reseption i Gimsing Sognegård, hvor der mødte mange mennesker op for at gratulerer foreningen med de mange år. Eftermiddagen sluttede med en lille opvisning af vores børnehold, og derefter af det nye midtvejshold.Et hold for senudviklede i alle aldre, og alle var meget overrasket over, hvad de havde lært på kun et år, så det blev til meget bifald.

Aftenen sluttede med festmiddag, og en svingom så maden kunne blive rystet på plads. En dejlig dag at tænke tilbage på. På de efterfølgende billeder kan der ses klip fra dagen.

Jubilæumsblad